برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی فرشتگان زمینی

شهردار منطقه ۷ از برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی فرشتگان زمینی در این منطقه همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی با بیان این مطلب افزود: همزمان با دهه مبارک فجر و ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شماری از فرشتگان زمینی با مشارکت هیات جانبازان و معلولان استان تهران در منطقه ۷  به بهانه برنامه های ورزشی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، گرد هم آمدند تا شادی را با یکدیگر تقسیم کنند.

او یکی از اهداف اصلی از برگزاری این فستیوال ورزشی را اصلاح نگرش جامعه نسبت به کودکان و شهروندان دارای معلولیت بیان کرد و گفت: در این فستیوال ورزشی فرشتگان زمینی (پسران و دختران سندروم داون و کم توان ذهنی و اوتیسم) در کنار خانواده، از نظر سن و توانمندی‌ها تقسیم بندی و در سه گروه مجزا در سه ویژه برنامه همایش دوچرخه سواری، فوتبال و جشنواره تفریحی ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

او در ادامه گفت:در جریان این مراسم دو تیم از فرشتگان زمینی در مسابقه فوتبال یادبود مرحوم مهرداد میناوند و مرحوم علی انصاریان شرکت و با اهداء گل در جایگاه ویژه به این دو قهرمان فوتبال کشور ادای احترام کردند.

 در این مراسم خدمات سلامت محور از جمله تب سنجی، تست پالس اکسیمتری (سنجش میزان اکسیژن خون و تعداد ضربان قلب)، اهداء ماسک و ... توسط کارشناسان سلامت به این عزیزان  ارائه شد.

۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
کد خبر: 8627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =