تزیین پل های ورودی جنوب شهر به فرش های گل بنفشه

فرش های گل بنفشه در آستانه بهار ۱۴۰۰ روی پل های ورودی جنوب پایتخت پهن شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مجید صبوری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به آماده سازی معابر و بوستان های این منطقه برای ورود به سال جدید و استقبال از بهار گفت: در همین راستا ضمن رسیدگی به فضای سبز بوستان ها و معابر عمومی، کاشت نشاء گل در بزرگراه های این محدوده با هدف ایجاد چشم اندازی زیبا و مفرح برای شهروندان و خودروهای عبوری و نیز تعدیل هوای شهر تهران در اولویت قرار گرفته است.
او ادامه داد: در همین راستا دو فرش گل بنفشه که هر کدام به مساحت ۴۰۰ متر مربع است در بزرگراه آیت اله سعیدی محدوده منطقه ۱۹ کاشته شده، ضمن اینکه با اجرای این فعالیت در حاشیه بزرگراه آزادگان مسیر غرب به شرق، این محور نیز رنگ و بوی بهاری به خود گرفته است.  
صبوری به ایجاد فرش گل در محور شقایق حاشیه بوستان بزرگ ایرانیان طی روزهای آتی اشاره کرد و افزود: این فعالیت تا بهار سال آینده در راستای آراستن شهر و ایجاد مناظر زیبا استمرار خواهد داشت.  
به گفته این مسئول در طرح استقبال از بهار بیش از ۲۰۰ اصله درخت روتبال نیز در مسیری به طول یک کیلومتر از ورودی شهید کاظمی تا پل شقایق کاشته شده است. علاوه براین در فعالیت های آتی ۲ هزار اصله درخت در محور شهید هاشمی و ۴ هزار اصله نیز در معابر محدوده منطقه کاشته می شود.  

۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
کد خبر: 8628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =