نخستین دوره کوهپیمایی "نیچر فرند"

محمدمهدی پورآقایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶، از برگزاری نخستین دوره کوهپیمایی عمومی نیچر فرند به میزبانی شهرداری منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، وی با اعلام این خبر گفت: فراگیری کرونا ویروس نباید باعث توقف فعالیت های بدنی در جامعه شود، نخستین دوره کارگاه آموزشی کوهپیمایی با هدف ارتقاء دانش و فرهنگ عمومی، فرهنگ سازی و نحوه حضور در طبیعت برگزارشد.

او افزود: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان ورزش شهرداری تهران و سفارت اتریش و در راستای توسعه فرهنگ تفریحات ورزشی و استفاده صحیح شهروندان از گردش در طبیعت با همکاری انجمن نیچر فرند بین الملل به عنوان بازوی اجرایی سفارت، دوره همگانی و آشنایی با طبیعت و کوه پیمایی ویژه پرسنل مناطق ۱۵, ۱۶, ۱۷, ۱۸, ۱۹, ۲۰, ۲۱ و ۲۲ شهرداری تهران با رعایت کامل طرح فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی به میزبانی شهرداری منطقه ۱۶ آغاز شد.

کنگرانی مدیر اداره تربیت بدنی منطقه نیز افزود: در اولین روز این دوره مباحث آموزشی از جمله عکاسی در طبیعت، فیزیولوژی تمرین، شاخص های تندرستی، ورزش، تفریح و تجهیزات توسط اساتید دوره دیده فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت، در دومین روز تئوری این دوره نیز مباحث آموزشی مانند تغذیه در طبیعت، بهداشت فردی، خطرات طبیعت، سرپرستی، جغرافیا و حفاظت از محیط زیست به حاضرین علاقمند به دوره آموزش داده شد.

 اختتامیه کلاس و روز سوم این دوره از آموزش کوهپیمایی (کارگاه طبیعت)  در روز جمعه یکم اسفند ماه ۱۳۹۹ با موضوع صعود همگانی به قله ٢۴٠٠ متری لتمال (کَن) برگزار خواهد شد.

۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کد خبر: 8629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =