اجرای پروژه های توسعه محله ای در شهرک مشیریه و رضویه

شهردار منطقه ۱۵ از اجرای پروژه های توسعه محله ای در حوزه های اجتماعی، ترافیکی و خدمات شهری در راستای تحقق شعار «تهران شهری برای همه» در ناحیه ۴ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی با اعلام این خبر گفت: مدیریت شهری به منظور ساماندهی عادلانه تر خدمات؛ به سطوح محله ای در شهر توجه داشته و سیاست اجرای پروژه های محله محور را در دستور کار قرار داده است.
شهردار منطقه با تاکید بر اینکه در پروژه های کوچک مقیاس بر رفع کم و کاستی های محله توجه شده تا ضمن جلب مشارکت شهروندان در تصمیم گیری ها و تقویت حس تعلق خاطر به محله، کیفیت زندگی ارتقاء داده شود، افزود:  تمام تلاش خود را برای سرعت بخشی همراه با درستی و دقت امور بکار بستیم.  
او به تشریح پروژه های کوچک مقیاس در محله های ناحیه ۴ پرداخت و افزود: راه اندازی کانکس دوچرخه در بوستان کوهسار، اصلاح هندسی تقاطع خیابان امام سجاد با خیابان ۲۰ متری قائم با هدف رفع گره های ترافیکی، احداث پاتوق محله و تجهیز آن، تبدیل زمین آسفالت بوستان انارگل به زمین ورزشی والیبال و بسکتبال، بازسازی دیواره ها و تجهیز نور زمین چمن مصنوعی رضویه، احداث زمین فوتبال جنب پمپ بنزین و پارک کوهپایه و احداث پاتوق محله انتهای رضویه ازجمله آن است.
به گفته محمدی باغ راه و درختکاری ورودی شهرک رضویه با هدف ساماندهی کالبدی محله، بازسازی و بهینه سازی قطعه زمین بازی داخل بوستان افرا، نصب میزهای شطرنج در ضلع غربی و پشت زمین بازی کودکان بوستان بنفشه و زیباسازی بلوار اعرابی در شهرک رضویه از دیگر پروژه ها می باشد که با همکاری حوزه های تخصصی و ناحیه در حال اتمام است.
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
کد خبر: 8656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =