۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: 8664

نخستین جلسه شورای راهبری نشان برتر تهران برگزار شد/۱

برند تهران باید بیانگر احساس شهروندان به شهر باشد

در فرآیند برندسازی نباید آنچه به نمایش گذاشته می شود دور از واقعیت باشد
برند تهران باید بیانگر احساس شهروندان به شهر باشد

شهر: شهردار تهران معتقد است در عین حالی که برند تهران باید بیانگر احساس عمومی شهروندان به شهرشان باشد باید بر نقاط قوت و مثبت شهر تاکید کند و از بیان نکات منفی به علت ماهیت رقابت پذیری برندینگ پرهیز کند.

 به گزارش خبرنگار شهر، پیروز حناچی شهردار تهران صبح چهارشنبه-۲۹ بهمن-در نخستین جلسه شورای راهبری نشان برتر تهران گفت: برند سازی برای تهران، تلاشی است برای این که ما بتوانیم خود را بشناسانیم و دیگران هم به واسطه آن ما را بشناسند. خیلی نکات منفی در شهرهای دیگر هم هست اما وجوه منفی را در فرآیند برندسازی به نمایش نمی گذارند و البته آنچه که به نمایش می گذاریم نیز نباید از واقعیت دور باشد. 
او افزود: به نظر من تلاش شده که همه جوانب در برندسازی دیده شود اما بخشی از برند بر اساس احساس عمومی جامعه نسبت به آن برند است که در طول زمان شکل می گیرد. 
حناچی با تاکید بر برجسته سازی نقاط قوت در برند تهران، گفت: وقتی وارد عرصه رقابت می شویم قطعا نباید به نقاط منفی بپردازیم بلکه تلاش برای تاکید بر نقاط مثبت است. با این حال جمع بندی نظرات کارشناسان در جلسه نشان می دهد که زمان بیشتری برای طرح این موضوع لازم است.
به گفته او در تهران ۱۴۰۰ نیز  شهرداری با این مسائل مواجه بود و در نهایت به این نتیجه رسید که یک لوگوی مشخص نمی توان برای آن داشت. 
حناچی اضافه کرد: به دست آوردن حس مشترک دشوار است در حالی که آن حس مشترک ما را به مقصد می رساند. 
او گفت: دوستان نگران تعجیل در موضوع نشان برتر تهران هستند و در عین حال زمان زیادی برای این کار نداریم و می خواهیم زودتر به نتیجه برسیم . عجله ریشه های این موضوع را سست می کند. باید تلاش کنیم اجماع در این زمینه به وجود بیاید. 
در این جلسه بعد از گزارش روند اقدامات انجام شده برای نشان برتر تهران اساتید حاضر در جلسه گزارش ارائه شده را واکاوی و نظرات خود را مطرح کردند.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: 8664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =