«تهران هوشمند» پروژه صرفا فناورانه نیست

شهر: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران درباره آثار نمایشگاه کارتن شهر هوشمند که در موزه نقشه برپاست توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه کارتن شهر هوشمند تهران من گفت: یکی از موضوعاتی که در تهران هوشمند مطرح می شود این است که تهران هوشمند پروژه صرفا فناوری نباشد. برنامه شهرداری برای حرکت به سمت شهر هوشمندتر است و خیلی مهم است که برنامه هایش را به مردم عرضه کند.
او افزود: زبان هنر زبان بسیار نقاد و دقیق است و ما در این نمایشگاه از هنرمندان کمک گرفته ایم تا پیام های شهروندان را از زاویه دید آنها ببینیم.
فرجود درباره آثار ارائه شده در این نمایشگاه گفت: اولین مسابقه شهر هوشمند را شهرداری در کشور برگزار کرد و استقبال خوبی از آن شد .از میان آثار ارسالی  ۷۰ اثر به مرحله نهایی رسید و از ده اثر برتر در نهایت سه اثر جایزه گرفتند.
او اضافه کرد: برای ما نگاه هنرمندان و نقدها و پیشنهادهایشان خیلی جالب بود و امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم. در این نمایشگاه ۶۱ اثر نمایش داده شده است که تعدادی از آنها تا مرحله نهایی آمده بودند. در کنار برپایی این نمایشگاه، کارگاه خدمات اپلیکیشن "تهران من" نیز برگزار شده است. این نمایشگاه یک هفته برپا است و علاقه مندان می توانند به محل این نمایشگاه که در موزه نقشه است بیایند و از نمایشگاه رایگان بازدید کنند.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 8669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =