اجرای طرح انضباط اجتماعی در بازار افسریه

طرح انضباط اجتماعی معابر و خیابان های اصلی در محله افسریه با نصب بنرهای اطلاع رسانی آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با اطلاع رسانی همگانی، همکاری نیروی انتظامی، مشارکت شهروندان و ساکنین و کسبه افسریه، شورایاری وهیأت امنای کسبه بیست متری افسریه ساماندهی معابر و خیابان های اصلی این محله آغاز شده است.

محمدی با اعلام اینکه در این طرح با همکاری کسبه سدمعبر پیاده روها جمع آوری شده است، افزود: طرح انضباط اجتماعی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به اجرا در می آید تا در روزهای پایانی سال شهروندان بتوانند به راحتی از پیاده روها استفاده کنند.

او ادامه داد: سد معبر وانتی ها نیز با همکاری این صنف از خیابان های اصلی جمع آوری شده است تا معابر برای امداد رسانی و ترافیک روان محلی فراهم باشد.

شهردارمنطقه به ساماندهی زنان سرپرست خانوار که از طریق بساط گستری ارتزاق دارند، نیز اشاره کرد و ادامه داد: با مراجعه این قشر آسیب پذیر و هماهنگی با شرکت ساماندهی و امور بانوان این دسته از شهروندان نیز در بازارهای روز منطقه می توانند مشغول به کار شوند تا در محیطی امن و مناسب به کاسبی بپردازند.

محمدی در پایان با تقدیر از همکاری همه جانبه شهروندان، کسبه و هیات امنا و شورایاری محله اظهار امیدواری کرد این اقدام در محله افسریه نهادینه شود تا بازار بزرگ جنوب شرق تهران بتواند خدمات مناسبی به مشتریان و ساکنان قدیمی خود ارائه دهد.

۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 8671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =