مراسم افتتاحیه طرح مدرسه کانون محله در منطقه۱۳ 

طرح "مدرسه کانون محله" در مراسمی با حضور مجتبی شکری شهردار منطقه۱۳، حسینی رئیس آموزش و پرورش و جمعی از معاونین و مدیران  شهری  و شهروندان ساکن محله زاهد گیلانی در دبیرستان دخترانه سمیه ناحیه یک افتتاح شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، مجتبی شکری، شهردار منطقه در مراسم افتتاحیه طرح مدرسه کانون محله، با اشاره به کمبود سرانه های فرهنگی، ورزشی در محلات این منطقه گفت: در این طرح سعی داریم با همکاری شورایاری محله و با تعامل با آموزش و پرورش ضمن بهره گیری از فضای ایمن مدارس برای استفاده شهروندان، اتفاق خوبی را برا ی رفع این مسئله در محلات رقم بزنیم.
او به تعطیلی اماکن فرهنگی و ورزشی در ایام شیوع کرونا اشاره کرد و اضافه کرد : اجرای این طرح فرصت مناسبی برای بهره مندی شهروندان از خدمات فرهنگی، ورزشی، آموزشی و... در شرایط کنونی ایجاد کرده است.
شهردار منطقه توضیح داد: در این طرح شهرداری منطقه آمادگی دارد با در اختیار گرفتن فضای مدارس،   این اماکن را  به امکانات ورزشی تجهیز و به مسائل عمرانی، فضای سبز و... آنها رسیدگی کند.
او ابراز امیدواری کرد با پیشبرد طرح مدرسه کانون محله، بتوانیم این طرح را با همکاری شورایاری محلات به سایر سازمان ها تسری داده و از ظرفیت های عمومی در جهت خدمت به شهروندان استفاده کنیم.
شکری در بخش دیگری از صحبت هایش ادامه داد : با شناسایی دانش آموزان کنکوری کم برخوردار محلات در نظر داریم با همکاری آموزش و پرورش و سرای محلات امکانات لازم را برای تحصیل این عزیزان فراهم کنیم.

۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 8672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =