ایجاد ۲۲ صفحه اینستاگرامی شهر آماده برای ۲۲ منطقه

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: پیام ها و کلیپ های آموزشی با هدف ارتقای آمادگی شهروندان در حوادث و سوانح و اقدامات لازم در مبارزه با ویروس کرونا در این صفحات بارگذاری می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، حیدر کلهری گفت : انواع مخاطرات محتمل در سطح مناطق ۲۲ گانه به صورت مجزا همراه با پیام ها و کلیپ ها و ویدیوهای کوتاه آموزشی تولید شده توسط شهروندان با هدف ارتقای آمادگی شهروندان در حوادث و سوانح و نیز اقدامات لازم در مبارزه با ویروس کرونا در صفحات اینستاگرام شهر آماده بارگذاری می شود.

کلهری گفت: شهروندان می توانند با عضویت در صفحه اینستاگرامی منطقه خود به آدرس Teh.۱.shahr.amade  که از منطقه یک تا ۲۲ را شامل می شود، ضمن فراگیری مطالب آموزشی، در مسابقه اینستاگرامی شهرآماده در هر ماه نیز شرکت کنند.

کلهری افزود: در همین خصوص دوره های آموزشی برای مسئولان هر صفحه اینستاگرامی شهر آماده در سالن کنفرانس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شده و مسئولان آموزش های لازم کار با اینستاگرام را فرا گرفتند.

او گفت: شهروندان می توانند با تولید ویدیوهای کوتاه آموزشی در سبک‌های مختلف با موضوع پرداختن به یک بحران همچون زلزله، سیل، آتش‌سوزی، کرونا و ارسال آن به صفحه اینستاگرام منطقه خود در مسابقه شرکت کنند و فیلمی که بیشترین بازدید را داشته باشد به عنوان فیلم برگزیده معرفی و به برندگان این مسابقات یک کیف خودرویی کمک های اولیه هدیه داده می شود.

۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
کد خبر: 8685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =