کاشت بیش از یکهزار نهال در بوستان های منطقه

شهردار منطقه ۱۱ گفت: در راستای برنامه های استقبال از بهار، روز گذشته ۴۰۰ نهال مثمر در بوستان رازی غرس شد و بیش از یکهزار نهال تا پایان هفته در سایر بوستان ها کاشته می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، روز گذشته شهردار منطقه ۱۱ به همراه جمعی از معاونان و مدیران و شهروندان ساکن در محله های مرکزی شهر تهران، با کاشت ۴۰۰ نهال مثمر در بوستان رازی به استقبال بهار رفتند.

نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ در حاشیه آیین درختکاری بوستان رازی که هر ساله از سوی اداره فضای سبز این منطقه برگزار می شود؛ گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه اسفند و زمان مناسب برای کاشت نهال ۴۰۰ نهال مثمر شامل درختان میوه های انار، آلبالو، گیلاس، هلو، زرد آلو، گردو و نارنج با حضور شهروندان کاشته شد.

او همچنین با بیان این که تا پایان همین هفته بیش از یکهزار نهال در بوستان های منطقه کاشته خواهد شد؛ افزود: هفته گذشته نیز ۷۵ نهال نارنج با حضور شهروندان در محله شیخ هادی کاشته شد.

به گفته شهردار منطقه ۱۱  پیش از این ۳۰۰ درخت چنار با بن ۴۰-۳۵ سانت در طرح نهضت درختکاری در خیابان های معیری و امام خمینی (ره) غرس شد و ۱۴ هزار پیاز گل لاله نیز به منظور ارتقای منظر شهر در میدان های پاستور و حر کاشته شده است.

۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
کد خبر: 8692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =