بازدید محمد علیخانی از بوستان یادواره شهدا

به منظور بررسی و هماهنگی در باره پروژه های در دست اقدام سطح منطقه ۱۶، علیخانی رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران به اتفاق پورنصر شهردار منطقه ۱۶، وزیری مدیر کل پشتیبانی معاونت مالی شهرداری تهران، سردار کریمی جانشین معاونت اجتماعی ناجا، دلیری مدیر روابط عمومی منطقه، ملازاده شهردار ناحیه ۳ و ... از پروژه ها بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، پیمان پورنصر شهردار منطقه در جلسه ای که با حضور هیئت امنای بوستان یادواره برگزار شد گفت: در اجرای پروژه های محلی اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده و توسعه بوستان های شهری و فضای سبز از جمله برنامه های اجرایی شهرداری منطقه است و احداث چشمه سرویس بهداشتی از جمله خواسته های حاضرین بود که در جلسه مطرح شد که این پروژه با هدف رفاه حال شهروندان، ارتقا بهداشت عمومی و توجه به معلولین و ... در دستور کار شهرداری ناحیه ۳ منطقه قرار گرفت.

علیخانی رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران،به لزوم توجه به ایمنی بوستانها، پارک های محلی و فراهم آوردن زمینه حضور امن خانواده ها اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه بیشتر به بهداشت عمومی شهروندان به‌ویژه کودکان و نوجوانان، احداث سرویس‌ بهداشتی و آبخوری بوستان‌ یادواره شهدا در محله خزانه آغاز می شود.

او افزود: شهرداری منطقه ۱۶، پیشتاز در برنامه ریزی محله محور و اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلی است.

سردار کریمی با یادآوری لزوم مشارکت مردم در تعریف و اجرای پروژه‌های کوچک‌مقیاس محلی افزود: در منطقه ۱۶، تهیه و به‌روزرسانی اسناد توسعه محلی، در یک فرآیند مستمر و چندمرحله‌ای، با نظرات شورایاران نماینده های مردم و معتمدین محلی دنبال می شود، از زحمات مدیران شهری منطقه در حوزه توسعه محلات تشکر و قدردانی می کنم.

۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 8694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =