رفع سد معبر مصالح ساختمانی و حذف زواید بصری

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از رفع سد معبر مصالح ساختمانی و حذف زوائد بصری از معابر این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به فرارسیدن ماه اسفند و افزایش تردد شهروندان، معابر برای حضور ایمن شهروندان رفع خطر می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "حمیدرضا فرخی" با اعلام این خبر گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد سد معبر مصالح ساختمانی در معابر پیاده و سواره رو که باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود، و همچنین وجود برخی تابلوهای غیرمجاز در سطح معابر، به طرح عملیاتی رفع سد معبر مصالح ساختمانی و حذف زواید بصری انجام می شود.
او افزود: در بحث حذف زوائد فیزیکی و بصری اقداماتی از جمله جمع آوری تابلوهای فرسوده و قدیمی، تابلوهای بلا استفاده که در کنار معابر و یا باغچه رها شده‌اند و نیز پاکسازی شعار نویسی‌ها از دیواره‌های معابر در این محدوده از دیگر اقدامات این عملیات است.
فرخی در ادامه گفت: این موارد ذکر شده توسط همکاران با گشت زنی در محدوده کنترل و در صورت مشاهده تخلف موضوع پیگیری و به صورت کامل رفع می شود.
او اضافه کرد:‌ در این طرح که براساس پیام‌های ۱۳۷ در اولویت اجرا قرار دارد، خواسته های مردمی رصد و پیگیری می شود.
معاون خدمات شهری منطقه 4 در پایان گفت: امید است با اینگونه اقدامات آسایش و ایمنی شهروندان در تردد شهری بیشتر و بیشتر ایجاد شده و موجبات رضایت آنها فراهم آید.

۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
کد خبر: 8697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =