«تهران من» برترین سایت بخش «سازمان‌ها و موسسات دولتی»

سایت «تهران من» در بخش «سازمان‌ها و موسسات دولتی» سیزدهمین «جشنواره وب و موبایل ایران» مقام اول را کسب کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در سیزدهمین «جشنواره وب و موبایل ایران» که مراسم پایانی آن اول اسفند به صورت مجازی برگزار شد، سایت «تهرانِ من» در بخش «سازمان‌ها و موسسات دولتی» در هر دو شاخه‌ی داوری و مردمی، به عنوان برگزیده‌ معرفی  شد.
«تهران من» درگاه واحد ارائه خدمات هوشمند شهروندی است که از سال ۱۳۹۶ با هدف تسهیل دریافت سرویس‌های شهری و ایجاد یکپارچگی در آنها راه‌اندازی شده است. این سامانه به نشانی my.tehran.ir تا کنون با ارائه خدمات برخط حوزه‌های طرح ترافیک، شهرسازی، عوارض شهرداری، ۱۳۷، خرید بلیت‌های شهری و ده‌ها سرویس دیگر به طور مداوم توسعه می‌یابد و به تازگی تعداد کاربران آن به ۳ میلیون کاربر رسیده است. 
 جشنواره وب و موبایل ایران، بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین عرصه‌ی رقابت بین اپلیکیشن‌های موبایل و وب‌سایت‌های فارسی است که از سال ۱۳۸۷ آغاز به کار کرده و در پایان هر سال بهترین اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های فارسی را با انتخاب داوران، برمی‌گزیند و تندیس جشنواره را به آن‌ها اهدا می کند. همچنین در این جشنواره در هر گروه در بخش رای‌گیری‌های مردمی، محبوب‌ترین اثر از نگاه مردم نیز معرفی می‌شود.

۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 8718

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =