اجرای مانور اطفای حریق

مانور اطفای حریق با نظارت عوامل بخش HSE شرکت متروی تهران، صبح روز شنبه ۲ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ با حضور شماری از معاونان و مدیران شرکت مترو در ایستگاه لاله از خط ۶ مترو انجام پذیرفت.

به گزارش شهر و به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، برگزاری مانورهای ایمنی در راستای توانمندسازی و رفع نقاط ضعف احتمالی نیروهای اجرایی شبکه متروی تهران یک ضرورت است.

در همین راستا روز شنبه ۲ اسفند ماه سال ۹۹، مانور عملیاتی مقابله و اطفای حریق با حضور ۱۰ تن از عوامل اجرایی و نظارتی بخش HSE شرکت متروی تهران برگزار شد.

در این مانور، سناریو طراحی شده با ایجاد برق گرفتگی، حریق مصنوعی و حضورمصدوم فرضی آغاز شده و سپس عملیات قطع برق، اطفای حریق و هدایت مصدوم به مراکز درمانی با کمک اورژانس تهران به مرحله اجرا درآمد.

تمامی مراحل این عملیات با نظارت کامل واحد HSE شرکت مترو و توسط پیمانکار منتخب انجام پذیرفته و داده‌های حاصله تحت بررسی قرار خواهد گرفت.

شرکت مترو در راستای کاهش حوادث ثانویه و افزایش آمادگی تیم‌های عملیاتی و امدادی، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال مانور دیگری را برگزار خواهد کرد.  

۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
کد خبر: 8721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =