تغییر نام ۶ معبر شمال شرق تهران در سال ۹۹

از ابتدای سالجاری نام ۶ معبر شهرداری منطقه ۴ تهران تغییر یافت که از این تعداد ۴ معبر به نام شهدا مزین شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران بر اساس تقسیمات منطقه ای  درسال ۹۹ بیش از ۱۵ درخواست در خصوص تغییر نام معابر و کوچه ها به روابط عمومی این منطقه ارایه شد که ۶ معبر در سال جاری تغییر نام یافت.
تغییر نام بزرگراه رسالت به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و برگزاری آیین نامگذاری خیابان سراج به نام شهید مظفری نیا از مهمترین مصوبات نامگذاری یکسال اخیر بوده که  به منظور ارج  نهادن به فداکاری های شهدای مقاومت و زنده نگاه داشتن یاد ایشان، انجام شد.

 از دیگر معابر نامگذاری شده به نام شهدای والامقام در سال ۹۹ کوچه "درایت" به نام شهید مدافع حرم نوید صفری،  بوستان هشتم به شهید علی غریب پور، میدان بی نام خیابان تلو به میدان تلو و کوچه نهم  خیابان خواجه عبدالله انصاری به نام کوچه آل یاسین (ع) میتوان اشاره کرد.
شهروندانی که تمایل به تغییر نام خیابان ها، معابر، ساختمان ها و مراکز فرهنگی که فاقد نام و یا دارای نام های نامناسب هستند، می توانند با مراجعه به روابط عمومی منطقه ۴ درخواست های خود را ارایه دهند.
با توجه به درخواست ارایه شده توسط برخی از خانواده های شهدای والامقام، اقدامات لازم جهت تغییر نام این معابر از طریق کمیسیون نامگذاری معابر و شورای اسلامی شهر تهران در دستور کار قرار دارد .
 

۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
کد خبر: 8726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =