پیشرفت عملیات رفع معارضات تاسیساتی

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از جابجایی و رفع بخش قابل توجهی از موانع تاسیساتی عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با میدان جانبازان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران،  علی پیوسته ضمن اعلام  این خبر افزود: طی هفته گذشته خطوط لوله آب خام با اقطار ۱۰۰۰ میلیمتری به عنوان یکی از مهمترین معارضات تاسیساتی تکمیل پل اصلی تقاطع میدان جانبازان با همکاری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران جابجا و از مسیر توسعه پروژه برطرف شد.
او با بیان آنکه تلاش برای تکمیل پل اصلی تقاطع میدان جانبازان با بزرگراه شهید بروجردی، متعاقب رفع لوله آب آتشنشانی از سرگرفته خواهد شد، عملیات اجرایی پل های دوربرگردان شرق به شرق و غرب به غرب تقاطع را در مرحله اجرای اقدامات تکمیلی ابراز امیدواری کرد این تقاطع راهگشای ترافیکی تا پایان سال جاری آماده بهره برداری شود.
تقاطع میدان جانبازان از جمله تقاطع های غیرهمسطح فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی به شمار می آید. این مقطع بزرگراهی شامل مسیری ۳۷۰۰ متری حدفاصل بزرگراه آزادگان تا میدان جانبازان است و بهره برداری از آن علاوه بر تسهیل دسترسی های شرقی- غربی در پهنه جنوب غرب پایتخت، امکان حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه ۱۸ را فراهم خواهد کرد.

۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 8742

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =