برپایی نمایشگاه مجازی شهر آماده

بیش از ۸۰ اثر منتخب نخستین جشنواره عکس و فیلم کوتاه "شهر آماده" که چندی پیش از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و مشارکت مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران به مناسبت ۵ دی ماه سالروز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی برگزار شده بود، به صورت مجازی منتشر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت بحران شهر تهران با اعلام این خبر گفت: مجموعه این عکس ها توسط هنرمندان عکاس از وقوع مخاطرات و حوادث مختلف در کشور تهیه شده که اخیرا در تالار ایوان انتظار در میدان ولیعصر (عج) به نمایش درآمده است و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و دسترسی راحت تر علاقمندان به صورت مجازی قابل مشاهده می باشد.

مهدی خداپرست افزود: علاقمندان جهت مشاهده آثار منتخب جشنواره که با موضوع زلزله، سیل، آتش سوزی و کرونا می باشد می توانند با مراجعه به سایت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به آدرس اینترنتی tdmmo.tehran.ir به مجموعه عکس ها دسترسی داشته باشند.

او گفت: در جریان برگزاری نخستین جشنواره ملی عکس و فیلم کوتاه "شهر آماده"  تعداد قابل توجهی عکس و فیلم  به دبیرخانه جشنواره رسید که با بهره گیری از اساتید مطرحی همچون محمود کلاری عکاس و کارگردان، اسماعیل عباسی عکاس و استاد دانشگاه، نرگس آبیار کارگردان، ساعد نیکزاد عکاس و فیلم بردار و ساتیار امامی عکاس، تصویر بردار و مستند ساز به عنوان داوران جشنواره ، آثار ارسالی بررسی و انتخاب شدند.

خداپرست تصریح کرد: نخستین جشنواره ملی عکس و فیلم کوتاه "شهر آماده" از ۵ دی ماه مصادف با سالگرد زلزله بم آغاز به کار کرد و تا ۳۰ دی ماه مصادف با سالروز حادثه پلاسکو ادامه داشت. اختتامیه این جشنواره نیز ۱۱ بهمن ماه به صورت آنلاین برگزار و اسامی برندگان مسابقه در آن اعلام شد.

۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 8751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =