خلاقیت و نوآوری؛ هنر روابط عمومی امروز

شهر: علاوه بر وظایف عادی و معمول در حوزه روابط عمومی، مساله ای که اهمیت دارد این است که این مسیر را به چه نحوی طی کنیم که متفاوت از روال معمول باشد و برای ذینفعان جذابیت داشته باشد و این نکته در واقع بزرگترین هنر روابط عمومی امروز است.

به گزارش خبرنگار شهر، سمیه عالمی پسند، سرپرست معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در نشست دورنگاه ارتباطات شهر تهران گفت: در پنج ماه اخیر ۲۹ انتصاب در روابط عمومی های مجموعه شهرداری انجام شد که ۲۳ نفر از این تعداد اعضای جدید بودند و علاوه بر این تعدادی از افراد نیز ارتقاء سمت پیدا کردند.

  او با اشاره به برگزاری مراسم های مناسبتی دهه فجر و روز مادر و برنامه هایی مانند نشست خشت طلایی، نمایشگاه تهران از نظر هنرمندان، جایزه تهران، نشست شهردار با مبارزان سیاسی پیش از انقلاب و سفرای کشورهای مختلف و نشست سفرای هوای پاک توسط مرکز ارتباطات، افزود: در ماه‌های آتی ارزیابی عملکرد سازمانها و شرکتهای شهرداری را برای اولین بار خواهیم داشت که به صورت ماهانه انجام و نتایج بررسی به صورت ۶ ماهه منتشر می‌شود. مدلهای مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم و دستورالعمل ها و شاخص ها تنظیم شده و در نهایت به این مدل دست پیدا کردیم که گروه های مختلف بر حسب حجم و اندازه، شرح وظایف و ذی‌نفعان در سه دسته تقسیم بندی شدند و بر اساس آن شاخص‌های عملکرد را متفاوت از هم تعریف کردیم.

عالمی پسند افزود: مبنای تدوین این دستورالعمل بر اساس دو مبحث محورهای گفتمانی مدیریت شهری و نقشه راه روابط عمومی های شهرداری تهران است و باید بر اساس اسناد بالادستی و دستورالعمل های تدوین شده عمل کنیم و عملکردهای خود را در این راستا سوق دهیم.

سرپرست معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران بر مساله خلاقیت و نوآوری در حوزه روابط عمومی تاکید کرد و ادامه داد: در ۱۱۸ روابط عمومی فعال در مجموعه شهرداری، علاوه بر وظایف عادی و معمول مساله ای که اهمیت دارد این است که این مسیر را به چه نحوی طی کنیم که متفاوت از روال معمول باشد و برای ذینفعان جذابیت داشته باشد و این نکته در واقع بزرگترین هنر روابط عمومی امروز است.

او در پایان یادآور شد: سال گذشته برای اولین بار جشنواره مدیران برتر شهر ارتباطی را برگزار کردیم که هدف آن توجه و اهمیت دادن مدیران ارشد شهرداری به حوزه روابط عمومی و ارتباطات است و در آن خروجی عملکرد روابط عمومی های مناطق ۲۲ گانه در آن اعلام شد. امیدوار هستیم که در جشنواره دوم مدیران برتر علاوه بر مناطق، شاهد خروجی عملکرد روابط عمومی های سازمانها و شرکتهای مجموعه شهرداری نیز باشیم.

خبرنگار: علی سی پی

۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 8758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =