اجرای ویژه برنامه های فرهنگی جان کعبه

ویژه برنامه های مناسبتی میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر در منطقه ۱۹  با عنوان «جان کعبه» تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی بصیری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به آذین بندی و چراغانی معابر عمومی و ساختمان های شهرداری این منطقه به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی (ع) افزود: به منظور ایجاد فضایی شاد و پرشور برای شهروندان کاروان خودرویی با رعایت پروتکل های بهداشتی و همراه با اجرای موسیقی و برنامه دف زنی در نواحی یک تا سه حرکت می کند.  
او با اشاره به برگزاری جشنواره «مهر پدری» با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این ایام ادامه داد: این جشنواره در قالب تولید آثار خوشنویسی، داستان، نقاشی، فیلم کوتاه یک دقیقه ای و مقاله نویسی با موضوع تکریم مقام پدر همراه با تقدیر از برگزیدگان اجرا می شود.  
بصیری تکریم پدران معزز شهدا را که با عنوان «پدران آسمانی» اجرا می شود از دیگر برنامه های مناسبتی ۱۳ رجب خواند و گفت: اجرای زیارت امین الله در معابر و گذرگاه های اصلی منطقه، برگزاری مراسم اعتکاف در خانه ها با شعار خدا همیشه، همه جا و برپایی مسابقه شعر علوی از دیگر برنامه های مناسبتی این روز هستند.
همچنین به همین مناسبت ضمن اجرای مسابقات پادکست، شعر، داستان نویسی، خطاطی و نقاشی با موضوع نهج البلاغه و حکمت های علوی بصورت مجازی در کانالهای منطقه، مسابقه کتابخوانی نیز با عنوان «کتاب ماه»  اجرا می شود.
این مسئول در ادامه از شناسایی و اهدای بسته های حمایتی به خانواده های بی سرپرست این منطقه خبر داد و افزود: این اقدام در قالب کمک های مومنانه با مشارکت خیرین همزمان با ایام مبارک ماه رجب اجرا خواهد شد.

۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
کد خبر: 8779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =