عملیات تراش و روکش آسفالت در سطح معابر و گذرهای

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۷ گفت: پروژه عملیات اجرایی تراش و روکش آسفالت مکانیزه معابر این منطقه در راستای پروژه های توسعه محله ای و با هدف افزایش ضریب ایمنی ترددها و رفاه شهروندان آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمد جواد خسروی با بیان این مطلب گفت: با در دستور کار قرار گرفتن مراحل تراش و زیرسازی خیابان پلیس واقع در حدفاصل خیابان شریعتی تا خیابان شهدای ناجا عملیات اجرایی آسفالت مکانیزه این خیابان از سوی معاونت فنی و عمرانی طی روزهای گذشته آغاز شده است.

او اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح تاکنون ۱۸۰ تن آسفالت در معبر خیابان پلیس استفاده شده و در نظر داریم در راستای تحقق شعار "تهران شهری برای همه" و پیشرفت پروژه های توسعه محله ای عملیات آسفالت مکانیزه در معابر محلات کم برخوردار را تا پایان سال جاری، عملیاتی کنیم.

معاون شهردار منطقه ۷ در ادامه افزود: تراش و روکش مکانیزه آسفالت معابر در این منطقه از پروژه های تاثیرگذار در بخش عمرانی برای توسعه محلات بوده و عملیات جدول کاری و آسفالت حاشیه اتوبان امام علی(ع) از دیگر اقدامات اساسی است که در دستور کار حوزه فنی و عمرانی نواحی پنجگانه منطقه قرار گرفت.

او در ادامه اضافه کرد: بهسازی جداول، مناسب سازی گذر شهرتاش، مناسب سازی جداره بزرگراه امام علی(ع) و سرای محله نظام آباد از دیگر اقدامات در دست اجرا از سوی این معاونت است.

۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 8781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =