برگزاری نخستین دوره جشنواره عکس ورزش شهروندی

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری نخستین دوره جشنواره عکس ورزش شهروندی در دو بخش آماتور و حرفه ای خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، "فرشید اسحاقی" با بیان اینکه این جشنواره با هدف ترغیب بیشتر شهروندان به ورزش خانوادگی برگزار می شود، گفت: یکی از مهمترین راه های افزایش توان جسمی و مقابله با بیماری هایی چون کرونا، انجام منظم فعالیت بدنی بوده و ورزش خانوادگی می تواند نقش مهمی در تحقق این مهم داشته باشد.

فرشید اسحاقی گفت : این جشنواره با مشارکت ادارات ورزش مناطق ۲۲گانه تهران برگزار شده و شهروندان تهرانی می توانند، تصاویر ورزشی خود را در قالب های موبایلی و حرفه ای در محورهای "بانوان، ورزش، سلامت"، "کودکان، ورزش، سلامت"، "سالمندان، ورزش، سلامت"، "طبیعت، ورزش، سلامت"، "خانواده، ورزش، سلامت" و "بازی های رایانه ای" به پست الکترونیک سازمان ورزش شهرداری تهران به نشانی info.varzesh@tehran.ir حداکثر تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ ارسال کنند.

اسحاقی همچنین به بخش عکس های حرفه ای این جشنواره اشاره و اضافه کرد: در این بخش عکاسان سایت ها و خبرگزاری ها می توانند، تصاویر ثبت شده خود را در محورهای جشنواره ارسال کرده تا به طور جداگانه داوری شود. اختتامیه این جشنواره همزمان با روز جهانی سلامت خانواده در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار و آثار برتر در نمایشگاهی اکران می شود.

۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
کد خبر: 8798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =