تمهیدات ترافیکی روزهای پایان سال

تمهیدات ترافیکی آخر سال در مسیرهای عبوری و بزرگراهی منطقه ۲ پایتخت در بازدیدمشترک سرپرست شهرداری منطقه با روسای پلیس راهور و پلیس بزرگراهی منطقه بررسی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی  شهرداری منطقه۲، حسن صفات، سرپرست شهرداری منطقه ۲ دربازدید مشترک با روسای پلیس راهور و پلیس بزرگراهی منطقه گفت: با توجه افزایش حجم تردد عابران پیاده و همچنین خودروها در سطح معابر به ویژه اطراف مراکز خرید در روزهای پایانی سال  که موجب افزایش حجم ترافیک می شود ، در صدد پیش بینی تمهیدات لازم برای  روانسازی تردد و کاهش مشکلات ترافیکی در بزرگراه ها و معابر منطقه هستیم .
او همکاری پلیس با  مدیریت  شهری را ارزشمند برشمرد و افزود: روانسازی تردد و تسهیل در عبور و مرورهمراه با آرامش شهروندان  از اهداف مشترک مدیریت شهری و پلیس راهور است و امید می رود با برنامه ریزی صورت گرفته این اهداف پیش بینی شده محقق شود.
سرپرست شهرداری منطقه۲ درادامه گفت: به منظور تامین رفاه عابران پیاده ، تمهیدات لازم برای رفع سد معبر  اتخاذ شده است.
او درادامه به نقش مشارکت شهروندان در رفع مشکلات ترافیکی و ایجاد انضباط شهری اشاره کرد و گفت:  با توجه به ضرورت آموزش و  فرهنگسازی در افزایش مشارکت شهروندان ، برنامه های فرهنگی و آموزشی  با محتوای قوانین ترافیکی در بستر فضای مجازی  اجرا می شود.
صفات افزود: کمپین موتور سوار خوب ازدیگر برنامه های آموزشی و فرهنگی است که با مشارکت پلیس راهور در حال اجرا است و امید می رود با تعامل و همکاری فی مابین مدیریت شهری و پلیس راهور بتوانیم در رفع مشکلات ترافیکی شهری تاثیرگذار باشیم.

۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 8799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =