تصویب بیش از ۱۰۰۰  مصوبه در شوراهای سلامت

شهردار منطقه ۴ تهران در وبینار شورای سلامت از تصویب بیش از ۱۰۰۰ مصوبه در یکسال اخیر خبر داد و گفت: عمده مصوبات سال جاری در خصوص اقدامات و پیش بینی های صورت گرفته در جهت کاهش مشکلات ویروس کرونا در منطقه ۴ است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران، " محمد محمددوست"  با بیان این خبر و با اشاره به اقدامات منطقه ۴ در طرح ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران کرونا افزود: رزمایش شهید سلیمانی و دستگیری از نیازمندان یکی از اقداماتی بسیار خوبی بود که در دوران شیوع کرونا توانست مشکلات نیازمندان و آسیب دیدگان را در این دوران کاهش دهد اما شفاف سازی و واگذاری مسئولیت ها به نهادهای مربوطه به ویژه شهرداری تهران می تواند به برنامه ریزی بهتر در خدمات رسانی کمک کند.
شهردار منطقه ۴ در ادامه با تاکید بر ساماندهی نقاط بی دفاع شهر و در اولویت قرار دادن ساماندهی این فضاهای از طریق شوراهای سلامت افزود: افزایش ایمنی نقاط بی دفاع شهر در قالب پروژه های کوچک مقیاس و مناسب سازی دو سرای محله مجید آباد و شمیران نو باید در اولویت شورای سلامت قرار گیرد.
او خواستار استمرار جلسات شورای شلامت در منطقه ۴ شد و افزود: استمرار جلسات شورای سلامت و پیگیری مصوبات آن می تواند در ساماندهی موضوعات مرتبط با سلامت جسم و روان شهروندان تاثیر گذار باشد.
درادامه جلسه نصیری مدیر کل سلامت شهرداری تهران گفت: بهبود شاخص های سلامت شهری با همکاری و تلاشهای شهرداران، مدیران و شورایاران در جهت شناخت ونیازهای محله ای میسر خواهد بود که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تلاش های زیادی در مجموعه سلامت مدیریت شهری با همکاری این عزیزان رقم خورده است.
او افزود: با استقاده از ظرفیت های موجود در کانون های محله ای می توان ضمن شناسایی نیازهای ضروری محله ها، مشکلات را در قالب پروژه های کوچک مقیاس طبق تدابیر شهردار منطقه کاهش داد.

۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر: 9096

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =