شناسایی نیروهای زبده، با انگیزه و پاکدست از وظایف مدیران حراست شهرداری تهران است

مشاور شهردار تهران و رئیس حراست کل در دیدار با مدیران حراست مناطق شهرداری تهران: مدیران حراست نباید صرفا گزارشات تخلفاتی بدهند بلکه شناسایی نیروهای زبده، با انگیزه و پاکدست ، برای کادرسازی های آینده نیز، از وظایف مدیران حراست شهرداری تهران است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی حراست کل، مهدی کرمی مشاور شهردار و رئیس حراست کل در جلسه هم اندیشی دفتر مرکزی حراست معاونت امور مناطق شهرداری تهران که در منطقه ۱۲ برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد این دفتر مرکزی، گفت: مدیران حراست نباید صرفا گزارشات تخلفاتی بدهند بلکه شناسایی نیروهای زبده، با انگیزه و پاکدست برای کادرسازی های آینده نیز، از وظایف مدیران حراست است.

رئیس حراست کل، مدیران حراست مناطق ۲۲ گانه را به فرماندهان میدان تشبیه نمود و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود : یکی از وظایف اصلی مدیران در مناطق شهرداری، رسیدگی و رفع مشکلات مردم است و وظیفه مدیران حراست مناطق این است که در کنار مردم باشند تا مشکلاتشان به طور کامل رفع گردد و نباید هیچ شهروندی پشت درب اتاق مدیر و کارشناسی بدون دلیل معطل بماند.
او ادامه داد : اگر سختی در کار است بر خداوند توکل کنید و در جهت کار صحیح گام  بردارید که قطعا از نگاه خداوند متعال دور نخواهد ماند و به شما پاداشی عظیم عطا خواهد نمود. 
مشاور شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مدیران حراست می بایستی با هدف پیشگیری از تخلفات و صیانت از مدیران و کارکنان شهرداری تهران، تذکرات و مشاوره های لازم را به موقع و در کمترین زمان ممکن به ایشان بدهند و با این اقدام موثر، از بروز اتفاقاتی نظیر تشکیل و بررسی پرونده های تخلفاتی و قضایی پیشگیری نمایند.
در ابتدای جلسه نیز، سعادتی شهردار منطقه ۱۲  ضمن خیر مقدم به رئیس حراست کل، مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت امور مناطق و مدیران حراست مناطق، مهمترین اقدامات و فعالیت های منطقه را برشمرد و در ادامه جعفریان، مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت امور مناطق گزارشی از عملکرد یک ساله دفاتر حراست تابعه ارائه نمود. 
 

۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
کد خبر: 9104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =