۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 9115
راه‌اندازی ۵۰ اتوبوس برقی در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۲۰ دستگاه مینی‌بوس قبل از پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛  محمود ترفع اظهار کرد: زمانی که از ۱۱۰ دستگاه اتوبوس در ماه گذشته رونمایی کردیم، مقرر شد که ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید را تا قبل از پایان سال دریافت کنیم.
او ادامه داد: فراخوان اتوبوس‌های برقی بر اساس منابع تبصره ۱۹ و با مشارکت بخش خصوصی و عمومی بوده که تقریباً ۱۶۰ میلیارد تومان از محل بودجه دولت و باقی آن از بخش خصوصی است و برخی امکانات را هم ما در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد: بررسی نهایی این موضوع دیروز در کمیسیون مربوطه انجام شد و برنده هم داشتیم و به زودی وارد فرآیند انعقاد قرارداد می‌شویم و ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی جدید نیز در سال آینده در خط میدان جمهوری اسلامی و میدان بهارستان راه‌اندازی می‌شود.
ترفع با اشاره به کمبود وسایل حمل و نقل عمومی در پایتخت و اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر عقب‌مانده بودن تهران، یادآور شد: این عقب‌ نگه داشته شدن در بخش حمل و نقل عمومی به دلیل عدم حمایت‌هاست، زیرا حمل و نقل عمومی یک وظیفه حاکمیتی است و لازم است در بودجه، منابع مالی مناسبی برای آن در نظر گرفته شود.
ترفع در پایان بیان کرد: درصدد انعقاد قراردادی برای خریداری ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید هستیم که امیدواریم با تحقق آن شاهد تقویت ناوگان اتوبوسرانی باشیم.

۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 9115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =