۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 9155
گستراندن دو کیلومتر فرش گل در حاشیه معابر جنوب غرب پایتخت

شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت : در راستای افزایش چشم اندازهای بصری و تلطیف روحیه شهروندان پیش از آغاز سال جدید، دو کیلومتر فرش گل در حاشیه و شریانهای ارتباطی گسترانده شد.

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، سید محمد فیاض با اشاره به این نکته که مدیریت شهری بعنوان متولی اصلی در اداره امور شهر، برای استقبال از نوروز برنامه های متنوعی را پیش بینی و به اجرا در خواهد آورد، اظهار داشت : علاوه بر گسترانده شدن این حجم از فرش گل در حاشیه معابر و شریانهای ارتباطی، هزاران اصله نهال به مناسبت فرا رسیدن هفته درختکاری و منابع طبیعی میان شهروندان توزیع و در بوسانها و حاشیه معابر غرس گردید.

او ادامه داد : استقرار چندین المان تخم مرغ رنگی از جنس فایبرگلاس به همراه گستراندن سفره هفت سین نوروزی در مبادی ورودی و خروجی و میادین اصلی از دیگر اقدامات پیش بینی شده برای استقبال از نوروز ۱۴۰۰ می باشد.

این مقام مسئول همچنین از بازپیرائی و رنگ آمیزی انواع المانهای شهری نظیر هندریل، پرتابلهای تبلیغاتی، جداره های بدمنظر و پلهای عابر پیاده به همراه اجرای طرح کوچه رنگ در قدیمی ترین معبر واقع در بخش حریم و نور پردازی ابنیه های تحت پوشش بخش دیگری از این اقدامات را در بر گرفته است.

فیاض در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به راه اندازی دومین شعبه از فروشگاه های زنجیره ای گلماند در مجموعه شهربانو به جهت فرهنگ سازی میان شهروندان و اهمیت مقوله تفکیک پسماند از مبداء، یاد آور شد : همزمان با اجرای این قبیل اقدامات، جداول، انهار، مسیلها، المانهای شهری، مخازن مکانیزه زباله و المانهای شهری بطور مستمر پاکسازی و شستشو تا شهروندان بدون دغدغه خاطری در ایام شیوع ویروس کرونا به استقبال ایام نوروز بروند.

۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 9155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =