سال ۹۹ سالی پرکار برای نیروی انتظامی و بهشت زهرا بود

شهر: سعید خال، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در دیدار با سردار رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره حضور شهروندان جهت زیارت اهل قبور  روزهای پایانی سال به ویژه پنج شنبه و جمعه پایان سال و لحظات تحویل سال در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) هم اندیشی کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا،   در این دیدار که در دفتر سردار رحیمی برگزار شد، رئیس پلیس پایتخت با اشاره به خدمات گمنام و صادقانه کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا گفت: خدمات گمنام و صادقانه مدیریت و کارکنان ایثارگر سازمان بهشت زهرا(س) در بحران سخت کرونا موجب شد تا مردم بدون کمترین دغدغه و نگرانی به بهشت زهرا(س) مراجعه و خدمات مناسب را دریافت کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ سال ۱۳۹۹ را سالی سخت و پرمشغله برای پلیس تهران دانست و گفت: سال ۱۳۹۹ سالی پرمشغله و سنگین به لحاظ کاری و روانی برای کادر درمان، پرسنل زحمتکش و گمنام بهشت زهرا(س) و همچنین سالی پرمشغله و پرکار برای نیروی انتظامی تهران بود.

سردار رحیمی خدمات پرسنل آرامستان های کشور به ویژه پرسنل بهشت زهرا(س) به مردم را کم نظیر و قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: پرسنل آرامستان بهشت زهرا(س) و همه آرامستان های کشور با عشق و علاقه مضاعف و روحیه جهادی در کنار مردم ایستادند و در پیک های خطرناک بیماری کرونا آن زمانی که از ترس و خوف سرایت این بیماری خطرناک همه صحنه را خالی کردند، پرسنل آرامستان ها ایستادند و کار را به نحو احسنت انجام دادند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به ادامه داد: اطلاع رسانی و نحوه مدیریت سفرهای مردم و آگاهی رسانی به این مطلب که شهروندان زیارت اهل قبور را به زمان دیگری موکول کنند و روزهای پایانی سال از تجمع در بهشت زهرا(س) خودداری شود از سیاست های مدیریتی موفق بهشت زهرا(س) است.

سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن اعلام آمادگی جهت برقراری نظم و امنیت برای روزهای پایانی سال  در محدوده جنوب تهران و بهشت زهرا(س) از آماده باش پلیس پایتخت در این ایام جهت خدمات رسانی به مردم خبر داد.

خال نیز در ابتدای این دیدار گزارشی درباره عملکرد سازمان بهشت زهرا(س) و اقدامات صورت گرفته در جهت تکریم خانواده های داغدار در بحران کرونا و همچنین برنامه های بهشت زهرا(س) برای روزهای پایانی سال ارائه کرد.

۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 9201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =