حمایت شهرداری منطقه ۴ تهران از استارت آپ ها و ایده پردازان جوان

شهردار منطقه ۴ تهران درخصوص جلسات هم اندیشی با مدیران و کارشناسان متخصص و ایده پرداز منطقه گفت: مدیریت شهری تهران به دنبال حمایت از ایده پردازان جوان و ایجاد فضای کارآفرینی در محلات است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمد محمددوست شهردار این منطقه در سلسله جلسات  هم اندیشی در خصوص استفاده از پتانسیل استارت آپ ها و کسب و کارهای نوین با بیان اینکه منطقه ۴ به عنوان یکی از چهار منطقه پایتخت دارای مرکز نوآوری است، گفت:  در حال حاضر ۱۶ شرکت استارت آپی با حضور ۱۲۰ نفر از جوانان که اغلب ساکن منطقه ۴ هستند در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند.
او افزود: با راه اندازی دفتر دبیرخانه استارت آپ ها در معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای منطقه ۴،  این مهم به جد در حال پیگیری می باشد تا ضمن همکاری با مرکز نوآوری شهرداری منطقه ۴ (تینو) سلسله جلسات هم اندیشی با حوزه های مختلف شهرداری به صورت منظم برگزار شود.
شهردار منطقه ۴ افزود: طی دو نشست برگزار شده در روزهای ۱۱ و ۱۷ اسفندماه، دیدگاههای متخصصین حوزه های فنی عمرانی و حمل و نقل و ترافیک و همچنین اجتماعی و فرهنگی منطقه، نواحی و سراهای محلات با رویکرد استفاده از روش های نوین و مبتنی بر دانش فناوری و اطلاعات مورد نقد و بررسی قرارگرفته است.
او حمایت از استارت آپ های فعال در حوزه مدیریت شهری و ایجاد کسب و کار های جدید را از اولویت های مهم منطقه ۴ عنوان کرد و گفت: با استفاده از پتانسیل نیروی کار بومی منطقه می توان بسیاری از سرانه های مورد نیاز را افزایش داد.
محمددوست در ادامه از برگزاری رویداد استارت آپی منطقه ۴ در ابتدای سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در سال جدید ضمن استقبال از ایده های نوین، به دنبال راه اندازی مدل های جدید کسب و کار  (استارت آپ ها) در شهرداری منطقه ۴ خواهیم بود.

۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
کد خبر: 9208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =