بهره برداری از ۴۱ طرح و پروژه توسعه محلی

طی مراسمی با حضور مصطفی سلیمی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، تعداد ۴۱ طرح و پروژه توسعه محلی در منطقه ۱۸ که در سالجاری فعالیت اجرائی آنها به پایان رسیده، مورد بهره برداری قرار گرفت.  

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ , در جریان این مراسم که فیاض شهردار منطقه و محسنی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز از دیگر شرکت کنندگان آن بودند، تعداد ۴۱ طرح و پروژه محلی با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال که فعالیت اجرائی آنها در سالجاری به پایان رسیده، افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

 احداث پیاده راه و حلقه ۴ کیلومتری دوچرخه در بوستان قائم، ساماندهی خیابان الزهرا (س) و فرعی های منشعب آن، بهسازی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای خلیج فارس به همراه تعداد ۳۸ طرح و پروژه توسعه محلی بودند که با حضور این مقام مسئول رسما" به بهره برداری رسیدند.
آغاز عملیات اجرائی احداث زمین چمن مصنوعی پیروزی در محله خلیج فارس شمالی به همراه تکریم دبیران و تنفیذ احکام هیأت رئیسه شورایاری محلات هجده گانه منطقه از دیگر بخش های برنامه حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در این منطقه بود.

۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 9257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =