کارناوال های نوروزی در منطقه۲۱ به راه افتادند

عبور کاروان های نوروزی از محله های ۱۳گانه منطقه۲۱، اقدامی نمادین در راستای گرامیداشت اعیاد خجسته شعبانیه و نوروز ۱۴۰۰ است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، در این طرح نوروزی، کارناوال های عروسک های بومی و محلی، نوروزگاه سیار، سین سلامتی، عروسک های نوروزی، اقوام ایران زمین و عمونوروزها، تخم مرغ های رنگی، نوروزگاه سیار و حاجی فیروزها، در میان مردم حضور می یابند تا در کنار یکدیگر، بهار ۱۴۰۰ را تبریک و شادباش گویند.

این اقدام، در قالب برنامه های فرهنگی و هنری نوروز، با هدف ایجاد روحیه نشاط، تأمین سلامت جسمی و روحی شهروندان، افزایش امید به زندگی، نهادینه کردن فرهنگ صحیح ترافیکی و فرهنگ سازی در راستای تحقق شعار" آسمان آبی، هوای پاک"، تأکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای کنترل پاندمی کرونا و ... انجام می شود.

شهر سالم با شهروندانی سالم، مسئولیتی اجتماعی است که با رویکرد مدیریت شهری و تنظیم و اجرای طرح هایی همچون طرح نوروزی ۱۴۰۰ منطقه۲۱، به انجام می رسد.

عبور کاروان های نوروزی در نواحی سه گانه این منطقه، از اواسط اسفند ماه آغاز و تا واپسین روزهای سال جاری ادامه خواهد داشت.

۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 9264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =