استقبال از نوروز ۱۴۰۰ با برپایی هفت سین های نوروزی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: با اجرای سفره های هفت سین و تخم مرغ های رنگی زیبا، با نوروز و شهری آراسته به استقبال بهار و قرن جدید می رویم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "حمیدرضا فرخی" در این باره گفت: به منظور پاسداشت سنت حسنه عید باستانی نوروز در روزهای سخت  شیوع ویروس کرونا که غم و نگرانی شهروندان را فرا گرفته است  ، با اولویت قرار دادن شادی و سرور همشهریان و برپایی سفره های هفت سین، تخم مرغ های رنگی، رنگ آمیزی و زیبایی چهره شهر آراستگی فضاهای سبز شهری به استقبال نوروز و بهار ۱۴۰۰ می رویم.
 او با تشریح اقدامات نوروزی منطقه ۴ در آستانه بهار ادامه داد: برپایی سفره هفت سین در بزرگراه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی محدوده میدان رسالت، بلوار شاهد، ساختمان شهرداری منطقه ۴ و به همراه نصب ۲۳ تخم مرغ رنگی از جمله اقدامات نوروز ۱۴۰۰ است.
فرخی اضافه کرد: شستشو، ضدعفونی  و رنگ آمیزی المان های شهری و بوستانی ازجمله نیمکت ها، مجموعه های بازی کودکان، مجموعه های ورزشی، سرویس های بهداشتی، دیواره های شهری، پل های عابر پیاده، ایستگاه های تاکسی و اتوبوس و ... از جمله اقدامات نوروزی به شمار می رود.
معاون خدمات شهری منطقه ۴، گفت: امیدواریم در کنار شهروندان گرامی و با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک ، نوروزی شاد و مفرح را سپری کنیم.

۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
کد خبر: 9278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =