آغاز جشنواره نوروزی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند

از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه، شهروند فروش ویژه و تخفیف‌های خود به مناسبت عید نوروز را آغاز کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، وحید کریمی مدیرعامل شرکت شهروند، با اشاره به تخفیفات همیشگی در فروشگاه های شهروند گفت: تخفیفات آخر سال شهروند در جهت رفاه حال مشتریان و با تخفیفات ۱۵ الی ۵۰ درصدی بر روی کلیه محصولات برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت شهروند با بیان اینکه جشنواره نورزوی امسال شهروند را جشنواره‌ای خاص عنوان کرد و ادامه داد: مجموعه شهروند در نظر دارد در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در جشنواره امسال از اقشار آسیب دیده حمایت کند.

او در ادامه بیان کرد: بر همین اساس شرکت شهروند در نظر دارد با همکاری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و در راستای حمایت از کودکان کار در پویشی تحت عنوان ۱+۱ بخشی از سود حاصل از فروش جشنواره نوروزی خود را صرف کمک به بهبود وضعیت معیشت کودکان کار کند.

 مدیرعامل شرکت شهروند درباره مدت زمان جشنواره توضیح داد: جشنواره نوروزی شهروند از تاریخ ۲۰ اسفند سال جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

 کریمی درخصوص جشنواره نوروزی شهروند یادآور شد: فروش فوق‌العاده نوروزی هرساله یکی از بزرگترین جشنواره‌هایی است که در شعب شهروند برپا می‌شود و با توجه به اقبال خوب مشتریان در همراهی با این رویداد، امیدواریم مبلغ قابل توجهی برای کودکان کار جمع آوری شود.

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 9294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =