تجلیل از جانبازان و فرزندان شاهد شاغل

در آستانه میلاد با سعادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل (ع) نشست صمیمانه سرپرست شهرداری منطقه۲ و مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران با جانبازان و فرزندان شاهد شاغل در منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،حسن صفات، سرپرست شهرداری منطقه۲ دراین نشست ضمن بزرگداشت روز پاسدارو جانباز در آستانه سال ۱۴۰۰، با تأکید بر تکریم مقام والای جانبازان ، شهدا و ایثارگران تکریم ارزشهای معنوی و الهی انقلاب است ، گفت: وجود جانبازان و ایثارگران در جامعه همواره سبب خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تثبیت ریشه های انقلاب و تداوم و مطرح شدن نام ایران در جهان به دلیل ایستادگی و از خود گذشتگی شهدا ، جانبازان و ایثارگران است.
او هدف از برگزاری این نشست را تجلیل از جانبازان و مهمتر از آن پاسداشت و ترویج آرمانها و ارزشهای والای فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: جانبازان یادگاران ارزشمند و شهدای زنده انقلاب اسلامی و بهترین راوی برای نسل جدید هستند.
صفات جانبازان را سند زرین افتخارات انقلاب اسلامی دانست و گفت: دفاع مقدس گنجینه است که محتویات ارزشمند آن امروز توسط جانبازان و ایثار گران به نسل جدید منتقل می‌شود.

او با بیان اینکه همه ملت ایران امنیت، آرامش، اقتدار و سربلندی خود را امروز مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند، افزود: شما جانبازان عزیز از باارزش‌ترین دارایی یعنی جان خود گذشتید تا ذره‌ای از خاک کشورتان کم نشده و دست ناپاکی به هم‌وطنانتان نرسد.
سرپرست شهرداری منطقه حضور در جمع فرزندان شهدا و ایثارگر شاغل منطقه را توفیق مدیریت شهری برشمرد و گفت: تکریم خانواده معظم شهدا از اولویت ها ی مدیریت منطقه است.
رضا جلالی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران  در ادامه این مراسم  گفت:امنیت و آرامش امروز جامعه در سایه ایثار و جانفشانی شهدا و رزمندگان حاصل شده است و اهتمام مدیریت شهری بر تکریم این عزیزان است.
 در پایان این نشست از همکاران جانباز شاغل در شهرداری این منطقه تجلیل شد.

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 9300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =