شنبه متفاوت شهروندان تهران

شهر: آیین کاشت درخت زیتون در بوستان زندگی با حضور مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، علی اصغر عطایی، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران صبح سه شنبه-۲۶ اسفند- با حضور در جمع خبرنگاران گفت که ایجاد بوستان در فضاهایی مانند بوستان زندگی کار آسانی نیست اما در همین مناطق اکنون این امر قابل مشاهده است که نقاط کور بی دفاع شهری که افراد متجاهر در آنها حضور داشته باشند وجود ندارد.

او درباره اقدامات شهرداری برای استقبال از نوروز نیز گفت که با وجود آنکه در ایام آماده سازی شهر برای نوروز با پدیده سرما مواجه شدیم، در چند روز اخیر سرعت کار را چند برابر کرده ایم و شنبه تهران متفاوتی مشاهده خواهید کرد.

او با اشاره به اینکه هر روز اقدامات خدمات شهری در قالب ویدیو کنفرانس با مدیریت شهری مطرح می شود، بیان کرد: جمعیت زیادی در تهران مشغول کار هستند که سنت حسنه نوروز برای مردم برگزار شود و جمعیت زیاد مهمانان شهرستانی که در سال های اخیر تهران را برای سفر انتخاب می کنند لذت ببرند.

او همچنین در مورد آمادگی مدیریت شهری برای بارندگی ها توضیح داد: در گذشته همیشه این ایراد وجود داشت که چرا پسماند خوب جمع آوری نشده و آب گرفتگی وجود دارد و با اینکه حجم پسماند مناطق جنوبی چند برابر است اکنون در بیش از ۵۰۰ کانال و مسیل دایما لایروبی انجام می شود و هیچ نقطه ای در تهران که آبگرفتگی مانع تردد مردم شود وجود نداشته است.

عطایی گفت: پیمانکاران شهرداری در مناطق ۲۲ گانه دایما مشغول لایروبی هستند و در مناطقی مانند آزادی و یا بزرگراه امام علی که قبلا شاهد آبگرفتگی بودیم هیچ مشکلی وجود نداشته است.

در این مراسم خبرنگاران و مدیران روابط عمومی سازمان های زیر مجموعه معاونت خدمات شهری درخت کاشتند.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 9301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =