تمهیدات برای پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه سوری

دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری منطقه ۴ تهران از اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از حوادث سه شنبه آخر سال و جلوگیری از حوادث و خطرات احتمالی در این روز خبر داد و گفت: تمامی اقدامات لازم برای پیشگیری از حوادث احتمالی انجام و در سطح منطقه اجرایی شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران"محمدعلی فیاض" در جلسه آنلاین هماهنگی و آماده باش پیشگیری از مخاطرات چهارشنبه سوری که با حضور نمایندگان سازمان آتش نشانی، اورژانس، بسیج و راهنمایی و رانندگی برگزار شد گفت: به منظور رفاه و ایجاد آسایش روحی برای شهروندان (به خصوص کودکان و نوجوانان - سالمندان) با همکاری سازمان های خدمات رسان بوستان های محلی و جنگلی و معابر محلی و بزرگراهی برای مراسم چهارشنبه سوری آماده سازی می شوند.
دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۴ تهران گفت: به منظور جلوگیری از آتش‌سوزی و آسیب‌رسانی به اماکن، تجهیزات شهری و آسفالت معابر و بوستانها، کلیه قطعات بریده شده درختان و شاخه‌های خشک شده و ضایعات فضای سبز و لاستیک‌های کهنه و فرسوده و... جمع‌آوری می شود.
او افزود: تخلیه مخازن زباله ، جمع آوری مخازن پلاستیکی قبل از غروب روز سه شنبه ، حفظ و حراست از کانکس‌های جمع‌آوری ضایعات خشک وکیوسک‌های مطبوعاتی و استقرار تانکرهای آب، واتر جت ها در نقاط مختلف برای پشتیبانی از ایستگاههای آتش نشانی در مواقع اضطراری و ... از دیگر اقدامات منطقه ۴ است.
فیاض ادامه داد: به منظور پیشگیری از خسارت و حوادث احتمالی با همکاری سازمان آتش نشانی و نیروی انتظامی  از تجمع در اماکن جاذب جمعیت  و آتش بازی در داخل بوستان های محلی  و بوستان های جنگلی منطقه جلوگیری می شود.
او در پایان افزود: امید است با رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان ضمن کاهش حوادث زیان بار جانی و مالی، شاهد کاهش مصدومان چهارشنبه سوری و مشکلات دیگر در این دوران کرونا برای کادر درمانی و پزشکان در بیمارستان‌ها باشیم.
 

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 9303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =