علت مرگ دوچرخه سوار در بزرگراه تهران در دست بررسی است

بانو دوچرخه سواری ۱۴ خرداد ماه روز جهانی دوچرخه سواری در یکی از بزرگراه‌های تهران جان باخت.

یعقوب آزاده دل، مدیر واحد سیستم‌های توسعه حمل و نقل پاک در گفتگو با شهر، درباره حادثه جان باختن ونوس زرین خاک عضو هیات دوچرخه سواری تهران، در یکی از بزرگراه‌های تهران، توضیح داد: این تصادف چهارشنبه ۱۴ خرداد ماه در بزرگراه حکیم (غرب به شرق) رخ داده که دو روایت درباره نحوه بروز تصادف مطرح شده است. در یک نقل قول برخورد خودرو از پشت با دوچرخه سوار مطرح است که علت مرگ برخورد سر دوچرخه سوار با خودرو اعلام شده است. در روایت دیگر  از دست دادن تعادل این دوچرخه سوار و واژگونی و برخورد سر او با جدول کنار بزرگراه مطرح شده، طبق اعلام خانواده این دوچرخه سوار، این دوچرخه سوار دارای مشکل قلبی بوده و این موضوع احتمال ایست قلبی در زمان دوچرخه سواری قبل از واژگونی را قوت بخشیده است.

آزاده دل با بیان اینکه تاکنون جزئیاتی از کروکی تصادف ارائه نشده است، یادآور شد: واحد سیستم‌های توسعه حمل و نقل پاک تا مشخص شدن علت اصلی این تصادف، پیگیر جزئیات آن و اطلاع به دوچرخه سواران خواهد بود.

مدیر واحد سیستم‌های توسعه حمل و نقل پاک از پیگیری برای رفع نواقص و توسعه زیرساخت‌های مرتبط جهت کاهش حوادث خبر داد و بیان کرد: تردد دوچرخه سواران در بزرگراه و آزادراه‌ها بدون اسکورت و هماهنگی‌های لازم ممنوع است.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =