سفره های هفت سین در منطقه ۱۴ تهران گسترده شد

معاون خدمات شهری ومحیط زیست شهرداری منطقه ۱۴ از نصب المان نوروزی سفره های هفت سین در بوستان ها، میادین و معابر منطقه ۱۴ شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ محمدحسن فصیح با بیان این خبر گفت: به دنبال ویژه برنامه های استقبال از بهار برای آماده سازی فضای شهری ویژه نوروز ۱۴۰۰ المان سفره های هفت سین در بوستان ها و نقاط پرتردد شهری نواحی شش گانه نصب شده است.

فصیح با اشاره به اینکه این طرح در نقاطی به اجرا رسیده است که جلوه بیشتری داشته باشد و در معرض عموم شهروندان قرار بگیرد، افزود: ضلع غرب میدان احمدیه، باغ سلیمانیه، ضلع جنوب بوستان نارنج، میدان آیت  الله سعیدی، بوستان سمیه و میدان کلاهدوز از محل های اجرای طرح سفره هفت سین است.

او ادامه داد: تخم مرغ های رنگی نیز به عنوان یکی دیگر از المان های نوروزی در معابر و بزرگراه ها تعبیه، و سیمای شهر نوروزی شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴ با بیان اینکه بخشی از نوروز برای خیلی از ما ایرانی‌ها در هفت‌سین سفره عید خلاصه می‌شود، یادآور شد: خدمات رسانی ویژه این ایام همچنان تا پایان تعطیلات ادامه دارد تا با حفظ سیمای بهاری و نوروزی، شادابی و نشاط شهروندان دوچندان شود.

۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
کد خبر: 9358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =