برپایی سفره های هفت سین در معابر پرتردد منطقه ۳

همزمان با جشن تولد قرن جدید، هشت حجم نوروزی در قالب سفره هفت سین در معابر پرتردد منطقه ۳ گسترده شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ با بیان این مطلب گفت: به منظور تغییر سیمای عمومی شهر متناسب با حال و هوای سال جدید، هشت حجم بهاره در قالب سفره هفت سین در میدان های "ونک، اختیاریه و مادر"، بوستان های"ملت، سئول و شریعتی"، چهارراه پاسداران و ساختمان مرکزی شهرداری این منطقه نصب شده است.

او بیان کرد: هرساله در آستانه سال نو به منظور زیباسازی محیط بصری و ارتقاء سیما و منظر شهری، ایجاد شور و نشاط بین شهروندان و تلطیف روحیه  شهروندان المان‌هایی در سطح شهر به ویژه میادین و بوستان ها نصب می‌شود.

هوشیار ابراز امیدواری کرد: نصب المان‌های نوروزی بتواند با توجه به شرایط کرونایی نوید بخش بهار طبیعت بوده و روحیه شادی و نشاط را در بین شهروندان ایجاد نماید.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ اظهار کرد: سفره های گسترده شده در منطقه ۳ سه مدل هستند از جمله: عروسک هایی با لباس های اقوام مختلف ایرانی که در دست هر کدام یکی از سین های سفره هفت سین قرار دارد و معرف، سفره دیگر بر روی سازه ای فلزی در میدان مادر است و دیگری تخم مرغ هایی که هر کدام یکی از نقش های این سفره سنتی در آن منقوش شده است.

۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 9379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =