آمادگی حوزه های خدمات شهری منطقه۱۴ برای ارتقای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان

با هدف تبادل نظر و برنامه ریزی دقیق در حوزه خدمات رسانی بهینه به شهر و  شهروندان دارالمومنین تهران، نشست هم اندیشی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران به همراه مدیر برنامه ریزی و توسعه امور شهری معاونت خدمات شهری با معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۴ و مدیران حوزه خدمات شهری و شهرداران نواحی، در ایام عید نوروز برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، به منظور ارزیابی فعالیت ها، مدیران فضای سبز، مسیل ها، بازیافت و ساماندهی ، زیباسازی و خدمات شهری  منطقه همچنین شهرداران نواحی ضمن ارائه اقدامات انجام شده در سطح  منطقه، مشکلات پیش رو برای ارائه خدمات به شهروندان  همچنین ملزومات نظم و زیباسازی منظر شهری را مطرح کردند.

مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران بازدید های میدانی مسئولان اجرایی  را برای رفع مشکلات و ارائه خدمات بیشتر موثر برشمرد و بر لزوم رصد مشکلات شهرداران نواحی برای آبادانی و جلب رضایت مردم تاکید کرد.

محمدحسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۴ نیز با اشاره به اجرای طرح ضربتی بوستان ایمن در منطقه گفت: در کوتاه ترین زمان با شناسایی و رفع ۱۴۶۰موارد نا ایمن، نسبت به تامین روشنایی ، حدف زوائد و بستر سازی زمین های بازی کودکان در ۹۶ بوستان منطقه اقدامات لازم انجام گرفت. 

او با اشاره به اجرای طرح آب و جاروب بهاری که در سه مرحله  برای نظافت محله ها انجام گرفت، افزود:طرح جمع آوری پسماندهای کاغذی، شهردار کوچه  و زیباسازی میادین همچنین احداث پارک برای محله نبی اکرم  که از داشتن بوستان محروم است، نیز از جمله برنامه های در دستور کار  حوزه خدمات شهری است که در سال ۱۴۰۰ الویت دارد.

بهسازی و زیباسازی مسیل آبراهی  ابوذر ، طراحی رمپ ولوپ ها و نمادهای ورودی منطقه نیز از موضوعات پیشنهادی معاون خدمات شهری منطقه  برای زیباتر شدن منظر شهری منطقه بود . مجتبی یزدانی با مثبت ارزیابی کردن این طرح ها، از آمادگی حوزه خدمات شهری برای همکاری و  تامین اعتبارات لازم خبرداد.

تسریع در روند بهسازی آرامستان های دولاب، هوشمندسازی چاه ها و آبیاری سیستمی، ساماندهی و انتقال پسماندهای حجیم، انعقاد تفاهم نامه ها، کنترل پیشرفت پروژه ها، سرویس های بهداشتی و میادین میوه و تره بار، نگهداشت شهر و تسریع دراجرای پروژه های با مقیاس محلی، کاشت نهال به روش روتبال ، توسعه فضای سبز، نوسازی پل های فرسوده مسیل ابوذر از موضوعات  مورد بحث و حائز اهمیت منطقه است که با تایید معاون خدمات شهری شهرداری تهران  و تامین اعتبارات لازم در الویت رسیدگی و در دستور کار سال ۱۴۰۰ قرار گرفت.

۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 9381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =