کمک مومنانه خیرین محلات منطقه ۳ به افراد نیازمند

همزمان با آغاز سال نو، طرح نذر مومنانه با هدف کمک به نیازمندان منطقه ۳ با مشارکت خیرین محلات اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی وفرهنگی گفت:  همه آحاد جامعه از نظر دینی و اجتماعی ملزم به رسیدگی به نیازمندان هستند و به همین دلیل طبق روال هر سال رویکرد یاری و کمک به مستمندان در دستور قرار گرفت، تا بتوانیم خدمتی در خور جامعه هدف در آستانه سال نو عید نوروز ارائه دهیم.

او در ادامه افزود: کمک مومنانه به نیازمندان و حمایت از خانواده‌هایی که اقتصاد آنان تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفته به منظور همدلی وشادی افزایی آنها در این ایام پیش رو صورت گرفته است. امیدواریم بتوانیم با این اقدام خیرخواهانه کمی از زهر  بیماری کووید ۱۹، کاهش دهیم و جشن و نشاط را به جمع خانواده های آنها ببریم. معاون امور اجتماعی وفرهنگی منطقه ۳  درهمین راستا ابراز کرد: استفاده از ظرفیت های  مردمی و خیرین  برای حمایت از نیازمندان باعث اشتیاق شهروندان به امدادرسانی افراد ضعیف جامعه و ترویج نوع دوستی و همدلی وایثار می شود.

کمالی نسب بیان کرد: شهرداری منطقه ۳ با حمایت خیرین محله نسبت به تامین نیازهای ضروری خانواده های محترم و آبرومند شناسایی شده محلات با جمع آوری و اهداء حدود ۱۷۵ میلیون تومان کمک غیرنقدی برآمد. معاون امور اجتماعی وفرهنگی در ادامه افزود: کمک های مومنانه خیرین محلات ۱۲ گانه درقالب کمک های غیرنقدی از جمله در قالب اقلام خوراکی از جمله : میوه، شیرینی، شکلات، قند، شکر، سویا، ماکارانی، روغن، رب گوجه فرنگی، ماهی و مرغ ... به افراد کم برخوردار منطقه ۳ توزیع شد.  

۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 9405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =