ایجاد تونل نوری در بوستان ملت

به منظور زیباسازی منظر شهری و ایجاد فضایی با نشاط، تونل نوری در بوستان ملت تهران اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، مهدی هوشیار معاون خدمات شهری و محیط زیست، نورپردازی را یکی از اهداف عمده در طراحی فضاهای شهری دانست و گفت: ۳۲ حالت نورپردازی در طول رفیوژ میانی بوستان ملت از در اصلی خیابان ولیعصر(عج)، منظره ای زیبا را در این روزهای بهاری برای شهروندان ایجاد کرده است.

هوشیار با بیان اینکه، ساخت و طراحی تونل نوری در یکی از بوستان های فرا منطقه ای، نقش موثری برای نشاط و شادابی مردم ایفا می کند افزود: بوستان ملت به عنوان یکی از مکان‌های شاخص در امر زیبا سازی شهری است که سالهاست به دلیل اقبالی که میان شهروندان و گردشگران پیدا کرده است بسیاری از برنامه های اجتماعی و فرهنگی در آن اجرا می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ گفت: طراحی و ساخت این تونل نوری بسیار زیبا باعث شده تا در شرایط کنونی که ویروس کرونا جامعه را درگیر کرده، شهروندان بتوانند لحظاتی خاطره‌انگیز را در این فضای طراحی شده در کنار خانواده سپری کنند.

او اضافه کرد: در طراحی این تونل نوری به ارتفاع ۳ متر، عرض ۴ متر و طول ۵۰ متر ریسه‌های سوزنی شکل مهتابی رنگ که قابلیت برنامه پذیری دارند، استفاده شده است.

۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 9457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =