فضاسازی محیطی و اجرای ویژه برنامه شاد و متنوع

به مناسبت شادباش ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) علاوه بر فضاسازی و تبلیغات محیطی، برنامه‌ های شاد و متنوعی در منطقه ۱۰ پایتخت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و با توجه به نقش فضاسازی شهری و محیطی با طرح های زیبا و چشم نواز در شعف و شادی بیشتر شهروندان در این عید بزرگ علاوه بر آذین بندی و نورپردازی نواحی سه گانه، ۱۵ بنر پرتابلی و ۱۰ بنر اسپیسی در سطح منطقه نصب شد.

 با توجه به شرایط کرونایی در کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان اجرای برنامه‌ها، حرکت خودروهای سیار در شب نیمه‌شعبان همراه با اجرای برنامه‌های شاد، تقدیر از کادر درمانی بیمارستان ها و اهدای گل به این عزیزان، تکریم ۶۸ تن از ائمه جماعات با اهدای لوح تقدیر، گل و شیرینی، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مراسم مولودی خوانی و... از جمله برنامه‌هایی است که بدین مناسبت اجرا شد.

 همچنین همکاری و مشارکت با مساجد، هیئات مذهبی، شورایاران و مدیران محلات در راستای برگزاری جشن باشکوه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی «عج» از دیگر برنامه های منطقه در این ایام بوده است.

۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 9460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =