نغمه بهاران با درختان کهنسال توت در منطقه ۵ طنین انداز شد

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ از اقدامات خلاقانه و منحصر بفرد در سطح منطقه برای نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: یکی از برنامه های جالب ساخت گذر نوروزی با تزیین درختان کهنسال توت (نغمه بهاران) بود که مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمود کلهری شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه اقدامات ویژه ای متناسب با روزهای استقبال از نوروز در این منطقه اجرا شد گفت: در کنار این اقدامات در سطح منطقه شاهد انجام فعالیت هایی خلاقانه و نوآور بودیم که باعث شد آغاز بهار رنگ و بوی خاص تری در منطقه ۵ داشته باشد.

او به برخی از اقدامات خلاقانه و نوآور در طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت ویژه منطقه کن یکی از برنامه های جالب ساخت

گذر نوروزی با تزیین درختان کهنسال توت (نغمه بهاران) بود که مورد استقبال قرار گرفت.

او به اجرای بیش از ٥٠ پروژه کوچه رنگی در محله حصارک اشاره کرد و افزود: جشنواره پله رنگی، نصب المان حجمی پیام آور نوروز در بزرگراه حکیم ورودی به خیابان بهنام، نصب المان موقت به شاخ و برگ های هرس شده درختان، نصب المان نوری تهران ١٤٠٠ و اجرای تونل نوری در میدان صادقیه از دیگر اقدامات خلاقانه در سطح منطقه ۵ بود.

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: اکران ٥ استاربورد سطح منطقه با لوگو تهران ١٤٠٠، اکران بنر با طرح پرچم ١٤٠٠ روی عرشه پل بسیج، اکران پرچم های تهران ١٤٠٠، اجرای طرح های منتخب نقاشی و لوگو تهران ١٤٠٠ در محلات کن، حصارک و ایت الله کاشانی از دیگر برنامه های اجرا شده در استقبال از بهار بود.

کلهری به جلب مشارکت شهروندان با اجرای طرح کوچه تکانی در محله شهران شمالی و جنوبی اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره بالکن سبز، مرمت دیوار نگاره سفال در بزرگراه ستاری بعد از گذشت ١٠ سال  و بازپیرایی مرمت نقاشی آبنمای میدان چهارباغ نیز در راستای طرح های خلاقانه استقبال از نوروز ۱۴۰۰ اجرایی شد.

۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
کد خبر: 9502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =