نگاه ویژه به ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری

در نشست هم اندیشی مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران با شهردار و مدیران ارشد منطقه ۲۰ مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه خدمات شهری و ارائه خدمات گسترده تر در ابعاد کمی و کیفی به شهروندان در سال ۱۴۰۰ بررسی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛  در این نشست فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اقدامات اثر بخش حوزه خدمات شهری در گسترش زیر ساخت ها بالاخص در موضوع میادین میوه و تره بار و اثر مثبت آن در سبد مصرفی شهروندان، توسعه فضای سبز با رویکرد بهبود محیطی مناسب برای زیست شهروندان، افزایش اعتماد و مشارکت را به عنوان دو رکن اصلی سرمایه اجتماعی برشمرد و  این اقدامات را مورد تقدیر قرار داد.

 مجتبی یزدانی " معاون خدمات شهری شهرداری تهران " منطقه ۲۰ را پیشرو در استفاده از فناوری های نوین اطلاعاتی مدیریت شهری در حوزه نگهداشت در بین مناطق ۲۲ گانه برشمرد و با ابراز رضایتمندی از زحمات و تلاش های صورت گرفته در منطقه ۲۰ و تقدیر از شهردار و دست اندرکاران گفت : ما نگاه ویژه ای به منطقه ۲۰ داریم و باید همواره اقدامات حوزه خدمات شهری در این منطقه ارتقا یابد.

او در ادامه افزود : نواقصی در دفترچه های پیمان فضای سبز و زیباسازی احصا شده که به زودی بر طرف خواهد شد و همچنین مواردی که مربوط به حقوق و دستمزد کارگران است می بایست به سرعت اصلاح و پرداخت ها انجام شود.

یزدانی اضافه کرد : افزایش چشمگیر فضای سبز، فزونی میادین تره بار، بهسازی نقاط بی دفاع شهری و اجرای عالی پروژه های کوچک مقیاس در منطقه ۲۰ از نکات شایسته تقدیر است.

مرزبندی محلات و نواحی، تخصیص اعتبارات ویژه برای تهیه ماشین آلات نواحی منطقه ۲۰ و ایجاد زیر ساخت های لازم برای بهره گیری از انرژی خورشیدی در بحث فضای سبز با هدف مدیریت بهینه انرژی از دیگر مطالب مورد اشاره معاون خدمات شهری شهرداری تهران بود.

۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
کد خبر: 9515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =