رسیدگی به ۷۵ درصد از پیام های سامانه ۱۳۷ با قید فوریت در سال ۹۹

از مجموع ۲۵۲۶۴ پیام ثبت شده شهروندان در سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ منطقه۲۱ بیش از ۷۵درصد از آنها با قید فوریت به صورت شبانه روزی رفع و رسیدگی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رضا رجب زاده شهردار این منطقه با بیان مطلب فوق گفت: با افزایش خدمت رسانی تیم مدیریت شهری ورودی غربی پایتخت در رسیدگی به مشکلات و امورات مرتبط با شهر و شهروندی، در سال۹۹ شاهد کاهش ۱۵درصدی پیام های ثبت شده شهروندان در سامانه۱۳۷ نسبت به مدت مشابه سال۹۸ بودیم.

او همچنین افزود: در سال گذشته، ۴۳۶۲ مورد از درخواست های شهروندان در حوزه فنی و عمرانی به ثبت رسید که با توجه به ثبت عدد ۷۳۵۷ پیام در مقایسه با سال۹۸، شاهد روند کاهشی چشمگیری نیز بودیم.

رجب زاده ادامه داد: در پاسخ به پیام های عمرانی شهروندان؛ حوزه معاونت فنی و عمران منطقه۲۱، نسبت به ۳۳۸۲۰مترمربع لکه گیری و ۴۶۲۰۰ مترمربع روکش آسفالت اقدام کرد همچنین در حوزه خدمات شهری و مسائل مرتبط با رفت و روب، لایروبی، آبیاری، هرس و سمپاشی درختان، تعمیر و نصب مخزن نیز ۱۷۸۸۸ مورد از پیام های شهروندان با توجه به فوریت، در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شد.

کاهش پیام های دریافتی مرتبط با حوزه خدمات شهری و محیط زیست نیز در مقایسه با سال۹۸، نشان از فعالیت مستمر و نگاه ویژه مدیریت شهری به امور مرتبط با طرح نگهداشت شهر دارد.

کاستی زمان پاسخگویی و ارتقای سطح عملکرد پاسخگویی به درخواست های شهروندان، منجر به افزایش میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد حوزه های اجرایی منطقه۲۱ شده و سامانه۱۳۷ این منطقه همچون گذشته با "سرعت، دقت و صحت" با هدف رفع مشکلات شهری به صورت ۲۴ساعته و بدون وقفه، آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی است.

۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 9519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =