پروژه احداث خیابان "الله اکبر جنوبی" به بهره برداری رسید

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۴ از بهره برداری خیابان الله اکبر جنوبی با هدف توسعه محورهای ارتباطی و روان سازی ترافیک عبوری آن محدوده خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ لطیف پنداریان با بیان این خبر گفت: خیابان الله اکبرجنوبی با ۳۰۰ مترطول از خیابان میرهاشمی آغاز و به خیابان حسینی منتهی شده و در نخستین روزهای سال جدید به بهره برداری رسیده است.

 پنداریان با اشاره به اینکه این پروژه یکی از مطالبات مهم شهروندان محله حسین آباد دولاب بوده است، افزود: با احداث این خیابان، دسترسی ساکنین این محله به محورهای بزرگراهی و ارتباطی منطقه تسهیل شده و همچنین ارائه خدمات عمومی و شهری از سوی مدیریت شهری به آن محدوده با سهولت انجام می شود.

او روان سازی ترافیک عبوری و افزایش رضایتمندی شهروندان ساکن را از دیگر اهداف پروژه برشمرد و گفت: رفع معارض برق و انتقال ۳۷۰ متر کابل کشی هوایی به محل مناسب، عملیات خاکی و زیرسازی حدود ۸ هزار متر مکعب، اجرای روکش مکانیزه آسفالت در مساحتی بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع و احداث ۱۲۰۰ مترمربع پیاده رو از فعالیت های عمرانی احداث خیابان الله اکبر جنوبی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۴ با بیان اینکه خیابان الله اکبر جنوبی در ناحیه ۵ این منطقه واقع شده است، ادامه داد: احداث ۶۰۰ مترطول کانیو جانبی، ۶۰۰ مترطول نهر سرپوشیده و رفیوژ میانی مجهز به آبیاری های نوین محدوده فضای سبز از دیگر اقدامات عمرانی این پروژه بوده است.

اجرای عملیات خط کشی محوری به طول ۱۰ هزار متر و تعیین مسیر دوچرخه سواری از دیگر فعالیت های در دست اقدام این معبر است.

۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
کد خبر: 9525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =