رسیدگی تلفنی به درخواست های شهرسازی شهروندان در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از اجرای دوباره روش های غیرحضوری پاسخ گویی به درخواست های امور شهرسازی شهروندان به منظور سلامت شهروندان و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همزمان با آغاز موج چهارم شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهر تهران و آغاز موج چهارم کرونا و احتمال گستردگی بیشتر آن طی روزهای آتی و در راستای حفظ سلامت شهروندان؛ معاونت شهرسازی و معماری منطقه تمهیدات  و اقدامات غیر حضوری خود را دوباره اجرا می کند.

او به این اقدامات اشاره کرد و گفت: به منظور تکریم بیشتر ارباب رجوع تمامی بخش های تخصصی حوزه شهرسازی و معماری منطقه پاسخ گویی تلفنی آنان هستند و درخواست شهروندان را با برقراری تماس تلفنی رسیدگی می کنند.

محمدی افزود: همچنین از سال گذشته نیز نماینده مطلع و تام الاختیار معاونت شهرسازی منطقه در دفاتر خدمات الکترونیک شهر به صورت ثابت(روزانه) مستقر شده است تا در ساعات اداری پاسخ گوی شهروندان باشد تا به کاهش لزوم مراجعه حضوری متقاضیان به حوزه شهرسازی و افزایش کیفیت خدمات کمک شود.

شهروندان می توانند در ساعات اداری ۸ الی ۱۳ با  شماره تلفن های ۹۶۰۲۳۲۹۷  رییس صدور پروانه، ۹۶۰۲۳۳۰۹ رییس بازرس فنی، ۹۶۰۲۳۳۲۸ رییس طرح تفصیلی، ۹۶۰۲۳۳۱۰ رییس بازدید یکسان، ۹۶۰۲۳۳۱۸ رییس اجرای احکام، ۹۶۰۲۳۲۷۹ رییس حریم، ۹۶۰۲۳۲۹۷ رییس واحد نگهداشت ساختمانی، ۹۶۰۲۳۳۱۲ دبیر شورای شهرسازی، ۹۶۰۲۳۲۹۰ دفتر معاون، ۹۶۰۲۳۳۱۵ مدیر بافت فرسوده، ۹۶۰۲۳۳۱۴ دبیر کمیته نما و ۹۶۰۲۳۳۰۴ دفتر معاون شهرسازی و معماری به صورت غیرحضوری و از طریق تماس تلفنی درخواست های خود را پیگیری کنند.

۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 9578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =