آغاز آموزش نوجوانان برای کسب و کارهای خانگی از ۲۰ فروردین

آموزش نوجوانان برای کسب وکارهای خانگی از ۲۰ فروردین آغاز می شود

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، با توجه به شعار سال با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها ،مانع زدایی‌ها، جشنواره کارآزمای به عنوان اولین رویداد آموزشی تجربی کسب و کارهای خانگی، شخصی و موفق با حضور اساتید علیرضا احدی، فرزاد سیدی، محمدرضا کریمی، مهدی پاکروان، امید کربلایی، نازنین توحیدی و سمیه زمانی برای نوجوانان برگزار می‌شود.

مفاهیم اولیه کسب و کار، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا با اپلیکیشن، فنون مذاکره و متقاعد سازی، تبلیغ نویسی و تبلیغ سازی و معرفی الگوهای برتر، تنها بخش‌هایی از دوره‌های آموزشی جشنواره کارآزمای است.

از آنجایی که یکی از زیرساخت‌های اصلی توسعه و پیشرفت کشور در حوزه تولید، تقویت اقتصاد و بهره‌مندی مردم به ویژه نوجوانان از فرهنگ تولید و داشتن روحیه کار و تلاش است،جشنواره «کارآزمای» با هدف عجین شدن نوجوانان با فرهنگ کار، کارآفرینی و تولید با حضور اساتید مجرب و صاحبان کسب و کار موفق برگزار می‌شود.

افراد متقاضی باید مهارت یا ایده تولید محصول و ارائه خدمت برای راه اندازی کسب و کار خود را داشته باشند و تا ۱۸ فروردین که مهلت پایان ثبت‌نام است با تکمیل فرم ثبت‌نام، در دوره‌های آموزشی آنلاین شرکت کنند.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی karazmay.farhangsara.ir نسبت به ثبت نام در دوره‌های آموزشی اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۱ تماس بگیرند.

۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 9580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =