ساخت و سازهای غیر مجاز پایداری شهر را به خطر می‌اندازد 

ساخت و سازهای غیر مجاز و خارج از اصول شهرسازی سبب ناپایداری سازه ها و تهدید ایمنی و سلامت شهروندان بوده و هم افزایی کلیه دستگاه ها در رفع آن ضروری است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نشست مدیران شهرستان شمیرانات  که با موضوع اجرای طرح های انضباط شهری در منطقه یک و با حضور سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات، محسن مدیر روستا سرپرست دادسرای ناحیه یک، سرهنگ خانی رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش، سرگرد موسوی پلیس امنیت پایگاه یکم، مدیران سازمان های آب، برق، گاز و جمعی از مدیران شهری در شمال تهران برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق افزود: هم سویی همه دستگاه های خدمات رسان در موضوع تخلفات ساختمانی و کمک در برخورد قانونی با سازندگان بناهای غیر مجاز، دفاع از حقوق عمومی و حفظ منافع شهروندان است.

او افزود: تعامل کلیه دستگاه های نظارتی و خدمات رسان همچون دادسراها، فرمانداری، نیروی انتظامی و ... در مواجهه با سازندگان بناهای غیر مجاز که بعضا با برخوردهای غیر انسانی و خشن مانع اعمال قانون در سطح شهر می شوند، امری کارساز و ضروری است.

موسوی گفت: وظیفه سازمانی و در عین حال انسانی همه مسئولین است که با همکاری و هم سویی با یکدیگر به اعمال قانون و اجرای آراء ماده صد در سطح شهر کمک کنند تا به یاری خداوند در سال ۱۴۰۰، شهر را بیش از پیش به امنیت، زیبایی و آرامش بصری نزدیک نماییم.

در این نشست کلیه مسئولین حاضر ضمن اتفاق نظر و محکوم کردن اقدامات هنجارشکنانه سازندگان بناهای غیر مجاز، بر آمادگی خود در برخوردهای بازدارنده و اعمال قانون در این زمینه تاکید نمودند.

۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 9583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =