۶۰ هزار متر خط کشی محوری در خیابان‌ها و معابر منطقه ۷

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از اتمام عملیات اجرای خط کشی محوری ۶۰ هزار متر در خیابان‌ها و معابر این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۷، حمیدرضا رنجبر با بیان این مطلب افزود: عملیات خط کشی محوری در این منطقه همزمان با آغاز طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰ و با هدف افزایش ضریب ایمنی، تسریع و تسهیل در تردد خودروها و ساماندهی ترافیک معابر اجرا شد.

او اضافه کرد: در طول اجرای این طرح که از ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ آغاز و تا ۲۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، تاکنون ۶۰ هزار متر خط کشی محوری، ۳۴۰ متر کانال عابر پیاده و ۵۷ عدد نوشتار انجام شده است.

معاون شهردار منطقه ۷ افزود: خط کشی محوری مطابق با اصول استاندارد و به منظور منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به رانندگان در خیابان های شهید مطهری، شهید بهشتی، شریعتی، شهید مفتح، شهدای ناجا، خاقانی، ورکش، ورزنده، حسام زاده و میرعماد و همچنین کانال عابرپیاده در خیابان های شریعتی تقاطع بهار شیراز و خیابان ملایری پور تقاطع سهروردی، صابونچی تقاطع هویزه و شهید بهشتی تقاطع شهید یوسفی اجرا شده است.

به گفته او عملیات خط کشی محوری با استفاده از رنگ سرد ترافیکی به صورت ممتد و منقطع اجرایی شده و بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته در سایر محورها ادامه خواهد داشت.

۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 9589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =